Lid worden

Waterscouting Dorus Rijkers heeft verschillende speltakken voor verschillende leeftijdsgroepen. Alle speltakken bestaan uit jongens en meisjes. Bekijk hieronder meer informatie over de verschillende speltakken. Kom een keer kijken, of word meteen lid! We zijn ook partner van de Ooievaarspas.

Kom eens kijken!

Wil je weten of scouting bij jou past? Kom dan eens bij ons kijken! Neem hiervoor contact op met de speltak om af te spreken wanneer je kunt komen. Je vindt het e-mailadres op de pagina van de speltak. Je mag twee opkomsten mee komen doen.

Meteen lid worden?

Ben je komen kijken en wil je graag lid worden? Vraag het inschrijfformulier aan bij het secretariaat.

Ooievaarspas

De Ooievaarspas biedt korting op allerlei activiteiten op het gebied van sport, cultuur, contributie, lidmaatschap en entree. De Ooievaarspas is voor inwoners van Den Haag, Leidschendam-Voorburg en Rijswijk met een laag inkomen.

Scouting Dorus Rijkers is partner van de Ooievaarspas  en neemt deel aan de regeling ‘Kinderen Doen Mee’. Deze regeling betekent dat de contributie voor Ooievaarspashouders tot 18 jaar gratis is en/of u 50% korting krijgt. Heb je een Ooievaarspas en wil je lid worden van de Dorus Rijkers? Neem dan je pas mee als we je gaan inschrijven als lid.

Logo van de ooievaarspas

Snel naar