Verhuur

Het clubhuis van waterscouting Dorus Rijkers wordt niet alleen door de eigen speltakken gebruikt, maar is ook beschikbaar voor verhuur aan clubs, verenigingen of stichtingen. Doordeweeks verhuren we het gebouw bijvoorbeeld aan een buiten-BSO en een muziekvereniging. In vakantieperiodes genieten anders scouts van onze faciliteiten.

Wat heeft het gebouw te bieden:

• 1 lokaal voorzijde, afmetingen 8 x 8 meter. Groot projectiescherm t.b.v. presentaties etc.
  • 1 lokaal achterzijde, afmetingen 7 x 8 meter
  • 1 loods voor kluswerkzaamheden (alleen in zomerperiode beschikbaar, geen gereedschappen aanwezig)
  • keuken met oven en magnetron
  • gescheiden toiletgroepen met douche
  • centrale hal
  • grasstrook/veld rondom

Het Elsenburgerbos begint direct achter het clubhuis en daarmee is ons clubhuis een fantastische uitvalsbasis voor een actief kamp!

Ons clubhuis kan (deels of geheel) gehuurd worden per dagdeel (ochtend, middag, avond tot 22.00). Er is nog ruimte voor nieuwe vaste huurders. Verhuur aan commerciële instellingen, particulieren en huur voor bijvoorbeeld feesten is NIET mogelijk.

Voor meer informatie en vragen over prijzen e.d. neemt u contact op met de beheerder.

Kalender verhuur